Over ons
Ons team
De vaste kern van Together Psychologie bestaat uit een team van universitair geschoolde psychologen en orthopedagogen. Door samen te werken met zelfstandige GZ-psychologen en Orthopedagoog-Generalisten kunnen wij ervoor zorgen dat er altijd deskundigheid is die past bij uw hulpvraag. De ondersteuning wordt verzorgd door onze zorgadministratie.


Feline Drenth
Orthopedagoog, gespecialiseerd in Hoogbegaafdheid en de Diagnostiek en Begeleiding van kinderen met (complexe) gedragsproblemen.

Roby Habets
Orthopedagoog, gespecialiseerd in Hoogbegaafdheid
en Speciale Leerbehoeften.

Manon Buuts
Zorgadministratie

Mijke Appelhof
Manager Zorg

Chantal Flink
Zorgadministratie

Mira Linssen
Orthopedagoog en voormalig leerkracht basisonderwijs, gespecialiseerd in leerproblemen en autismespectrumstoornissen.

Sophie Zijleman
Orthopedagoog (cum laude), specialisaties: Hoogbegaafdheid, Engelstalige Diagnostiek, Onderpresteren, Comorbiditeit / complexe vraagstukken, Breed Psychologisch Onderzoek.

Roos Band
Klinisch ontwikkelingspsycholoog (MSc.) met tevens een researchmaster in de gezondheidspsychologie; gespecialiseerd in (differentiaal) diagnostiek bij gedragsproblemen en ontwikkelingsproblemen waaronder autisme (ASS) en AD(H)D.

Eva Leerling
Klinisch Neuropsycholoog (MSc.), gespecialiseerd in neuropsychologische ontwikkelingsproblemen en gedrag.

Laurien van Lynden
Orthopedagoog, gespecialiseerd in sociaal-emotionele problematiek en behandeling. Ook zijn ADHD en ASS onderwerpen waar Laurien zich veel mee bezig houdt.

Michelle Roeleveld
Orthopedagoog (MSc.), afgestudeerd als forensisch gezinspedagoog (gericht op ongunstige opvoedingsomstandigheden). Michelle werkte als gezinscoach bij Centra voor Jeugd en Gezin en als veiligheidsbeoordelaar voor Veilig Thuis. Daarvoor was zij in het onderwijs actief als klassenondersteuner en als intern begeleider. Bij Together Psychologie verzorgt Michelle zowel diagnostiek als behandeling.

Iris Nadort
Klinisch ontwikkelingspsycholoog (MSc.), werkte eerder als gezins- en groepsbegeleider voor kinderen met ontwikkelingsproblemen waaronder ADHD, ASS en/of hechting en als sociotherapeut voor groepen kinderen en jongeren met diverse problematiek. Sinds begin 2023 versterkt Iris het team van Together Psychologie en ze verzorgt zowel diagnostiek als behandeling.

Sytze van der Veen
Gezondheidszorgpsycholoog (MSc.), al vanaf 2013 betrokken bij het behartigen van belangen van jongeren in jeugdzorginstellingen. Sinds 2018 heeft Sytze een focus op psychologie en inmiddels werkervaring in diagnostiek, behandeling en het verzorgen van (groep-)therapie, zowel in de basis- als in de gespecialiseerde ggz..

Cassandra Clauser
GZ-psycholoog – Regiebehandelaar (zelfstandig), gediplomeerd in 2009 en veelzijdig specialist. Inhoudelijke thema’s zijn o.a. comorbide vraagstukken, AD(H)D, ASS en HB in de GGZ.

Heleen van Doorn
GZ-psycholoog – Regiebehandelaar – Supervisor – Werkbegeleider. Gediplomeerd in 2008 en sinds de start van Together Psychologie (toen nog onder de naam De Testpsycholoog) als zelfstandige bij de organisatie betrokken.
Onze kernwaarden
Wij hebben drie kernwaarden die we graag met u delen. We vinden het belangrijk dat uw kind zich snel op zijn of haar gemak voelt. We verzorgen ons werk deskundig en professioneel. Van start tot finish is een traject voor u helder.
In onze vestigingen zorgen wij voor een goede sfeer waarin kinderen zich fijn voelen en goed presteren. Uw kind dient zich goed te voelen voor een optimaal resultaat bij een onderzoek of een behandeling. Er zijn wachtruimtes zodat u dicht bij uw kind kunt blijven als u dit wenst.
We werken uitsluitend met universitair geschoolde psychologen en orthopedagogen. Allen zijn geregistreerd als hulpverlener en ervaren in het testen van kinderen. We werken met evidence-based materiaal. Geen kind of hulpvraag is hetzelfde; we verzorgen maatwerk en al bij het intakegesprek bespreken we welke deskundige het best bij uw hulpvraag past.
Wij leggen uw hulpvraag en onze werkwijze vast en delen deze met u. Van behandelingen geven we terugkoppelingen en er zijn bespreekmomenten. Bij onderzoek schrijven we de rapportage in begrijpelijke taal. Onze adviezen zijn handelingsgericht. Het gaat over uw kind, wij willen graag dat u onze werkwijze, adviezen en rapportage begrijpt en dat het u daadwerkelijk helpt.
Misie, visie en strategie
Het is onze missie om te helpen aan een gelukkige schooltijd voor ieder kind in Nederland. Dat doen we vanuit onze visie: we kunnen ieder kind een gelukkige schooltijd bieden door ons te richten op deskundige hulp bij vragen rondom ontwikkeling en gedrag.
Met een heldere strategie: wij verrichten diagnostiek met hoogwaardig testmateriaal en vakkundige, ervaren medewerkers; vanuit een hoge mate van specialisatie geven we handelingsgericht advies voor thuis en school en bieden we begeleiding plus behandeling op maat.
Maak een afspraak met een van onze specialisten voor een vrijblijvend adviesgesprek

Erkende kwaliteit door certificering en registraties


