Klachtenregeling
Klachtenregeling Together Psychologie
Wij ontvangen veel complimenten voor zorgvuldigheid en uitvoerigheid van ons werk. Dat doet ons goed. Ondanks de hoge klantwaardering is iedere situatie weer uniek. Het kan dan ook voorkomen dat u minder tevreden bent. Als er iets is waar u zich niet goed bij voelt, wilt u dan contact met ons opnemen. Wij willen heel graag dat al onze klanten tevreden zijn.
Ondanks dat wij uiterst zorgvuldig willen zijn in onze dienstverlening en gelukkig al jaren ‘klachtenvrij’ zijn, kan het voorkomen dat u toch overweegt om een klacht in te dienen. Indien u een klacht heeft over onze diagnostiek en/of behandeling, stellen wij het op prijs dat u dit eerst met ons bespreekt, zodat wij onze hulp kunnen verbeteren en een poging kunnen doen er samen uit te komen. Mochten uw bezwaren blijven bestaan, dan kunt u een klacht indienen.
Together Psychologie heeft de klachtenregeling ondergebracht bij het onafhankelijk Klachtenportaal Zorg. Hiermee is een kwalitatief goede afhandeling van uw klacht verzekerd, die tevens voldoet aan de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz). Klachtenportaal Zorg is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 uur tot 12.00 uur op telefoonnummer 0228-322205. E-mailen kan natuurlijk ook. Het adres is info@klachtenportaalzorg.nl.